2012年11月8日木曜日

Project Proposal

私たちは育児問題について調査する予定です。
We will examine achildcare problem.
例えば育児ストレス、育児ノイローゼ、児童虐待などです。
For example,stress by child-rearing,post partum depression,child abuse.
私たちは教育を学んでいるので、保護者が抱える問題について知りたかったからです。
We sutudy education,because we want to know protector's problem.
プロジェクトを通して、私たちは保護者にその問題の解決法を伝えたいです。
Thorough the project we message the problem's solution for protector.
わかりやすいように、写真や動画を使っていきたいです。
People  are easy to understand,we want to use photographs and moving.

3 件のコメント:

  1. 始めまして!スミス大学のミンジと申します。すごい今ときにとても大事な問題を扱っていますね。今全世界にかけてチャイルド・ショックは早く解決方法を探しなければならない問題でありますけど、こんなリーサチはきっとこんな社会問題に役に立つと思います!

    返信削除
    返信
    1. Thank you for comment!We do our best!
      If you know this problem in your country or USA,please tell us. We think to be related for decling children number.
      コメントありがとうございます。頑張ってみます。
      もしこの問題についてあなたの国やアメリカで知っていることがあったら、教えてください。私たちは少子化も関連していると思います。

      削除
    2. 返事が遅れてしまいましたよね。ごめんなさい!私はUSAの問題点はよく分かりませんけど今経済的にいい成果を出した国々は大体この問題のために苦しまれているんです。私は韓国人ですが、今韓国にも少子化問題は大きな問題です。これはたぶん、子供を育てる時お金がかかすぎだからと私の自分はそう思いますね。
      I think low-child birth rate is kind of world-wide problem. Besides Korea, Japan and American, this is a problem that every country especially developed countries is facing right now. This is also partly due to developed technology, I think. People in developed countries are more accessible to getting an abortion surgery, and condoms, so that they can avoid pregnancy.

      削除